Vanmiddag waren we met GemeenteBelangen op het Museumplein voor de openbare demonstratie van onze lokale brandweer. Het was een gezellige en leerzame middag voor het Veendammer publiek!
Belangrijk werk
Tijdens de demonstratie kregen we een duidelijk beeld van het belangrijke werk dat onze brandweermensen verrichten. Bij GemeenteBelangen vinden we de brandweer van groot belang voor onze gemeenschap. Hun inzet zorgt ervoor dat we ons veilig voelen en dat er altijd hulp beschikbaar is in geval van nood. Niet alleen bestrijden zij branden, maar ze spelen ook een belangrijke rol in het voorkomen van gevaarlijke situaties en het bieden van ondersteuning bij diverse incidenten. We geloven dat een sterke brandweer bijdraagt aan een sterke gemeenschap.
Waardering
Met onze gele GB-bakfiets zijn we naar het plein gefietst om de brandweermensen een hart onder de riem te steken. Voor alle vrijwilligers hebben we een kleine attentie meegenomen als blijk van waardering voor hun belangrijke werk. (chocoladerepen voor alle vrijwilligers).
Aanmelden!
Ben jij die enthousiaste vrijwilliger, of ken je iemand die het leuk vindt om zich aan te sluiten bij de brandweer? Neem dan contact op met Brandweer Veendam! Laten we samen zorgen dat onze brandweer de steun krijgt die ze verdienen, zodat we samen kunnen werken aan een veilig Veendam.