Groot was de verrassing voor Christel afgelopen maandag tijdens de raadsvergadering toen haar de eer te beurt viel om door onze burgemeester voorzien te worden van de versierselen die passen bij de toetreding als “Lid in de Orde van Oranje Nassau”. Tijdens de vorige raadsvergadering had de gemeenteraad van Veendam al afscheid van haar genomen als raadslid maar op dat moment konden de versierselen zoals dat zo mooi heet nog niet worden overhandigd omdat deze simpelweg nog niet waren gearriveerd. Het was een bijzondere raadsvergadering afgelopen maandag 19 december; allereerst was er de waardige herdenking van ons onlangs overleden oud-raads- en GB-lid Nico Zweerts de Jong. Vervolgens werd focus gericht op de benoeming van een tweetal nieuwe leden van de gemeenteraad, te weten Linda van der Ende voor de SP en voor GemeenteBelangen Veendam onze eigen Bert Kraan als opvolger voor Christel Knot. We wensen Bert heel veel succes met de invulling van het raadslidmaatschap voor GemeenteBelangen. Op bijgaande foto de installatie van Bert met de ondertekening van zijn integriteitsverklaring.

Na deze installatie van Bert kreeg de vergadering een inhoudelijk vervolg met een aantal hamer- en bespreekstukken die in een redelijk tijdsbestek werden afgewikkeld. En daarna werd dus zoals eerder gezegd Christel in de koninklijke zon gezet!!

Christel van harte gefeliciteerd met deze bijzondere erkenning die je meer dan verdiend hebt.