GemeenteBelangen Veendam bestaat dit jaar 40 jaar en dat hebben we niet echt kunnen vieren. Om toch iets leuks in dit kader te doen hebben we besloten om in de buidel te tasten en bij de plaatselijke oliebollenkraam 750 oliebollen te bestellen om alle werkers in de zorg, zowel direct als indirect, in onze gemeente een hart onder de riem te steken.

Er wordt van deze medewerkers veel inzet gevraagd in de huidige Coronatijd. Derhalve hebben we gemeend om op donderdag 30 december de betrokkenen te trakteren op oliebollen. Met in achtneming van de coronaregels hebben we bij o.a. de Veenkade, Meander, GGD, Politiebureau, Brandweer, Ambulancepost, St. Franciscus enz. één of meerdere zakken oliebollen aangeboden.

Een gebaar waar we veel voldoening aan hebben kunnen beleven. De waardering uit het veld was hartverwarmend.